det er virkelig helt til å bli forvirret av alt man må tenke på når en skal finne en sal som passer...
Tror jeg må løpe opp til Valdres og kikke på salen, og skravle høl i hodet på Isa

Men det er vel stor fare for at jeg ikke hadde vært å få av igjen av verken hest eller sal
Det hadde kanskje vært lurere å slenge meg på ryggen til Charisma og ri opp, for skal jeg løpe kommer jeg ikke lengre enn til postkassa... *GOOOOD kondis*

Og det er jo bare en liten tur som tar rundt 7 timer med bil.. så daer i fremme om et par mnd
Jeg låner bare en allround sal til Charisma nå.
Og den tror jeg ikke passer henne i det hele tatt.
Hadde min aller første ridetur *JIPPI* på henne for noen dager siden. (hun var så vidt ridd litt på av de jeg kjøpte henne av, så jeg har trent en del bakkearbeid etter jeg fikk henne,og begynte å ri litt rundt på jordene med henne nå i vår.. og nå tørte vi da å ta vår første tur

)
Alt gikk greit på turen, bortover og oppover.. Men da vi skulle ned noen bakker, ikke veldig bratt, begynte hun å "tulle"
Stoppet hele tiden, prøvde å bite tak i tøylene så det ut som, vred på hodet og prøvde å få tak i de liksom.. små bukket så vidt også ei gang... Da vi kom ned på flat mark igjen gikk hun helt fint..
Så vi pratet om at det kanskje var salen som gjorde henne vondt ?
Da jeg kom hjem og salte av henne hadde hun en nedtrykkt strek langs hele ryggen. midt på ryggen.??
Da tenkte jeg at salen må ha vært helt nedpå ryggen hennes??? men jeg aner ikke..
Men salen er ikke god føler jeg selv.. Aner ikke merke eller str på den.. Men den vil jeg ikke bruke på henne.. så da sitter jeg uten sal.. og det tar jo evigheter før jeg fårsalen fra Tof når jeg får bestilt den..
Kan være jeg kan få låne en bomløs sal av ei venninne... hvis ikke må jeg se om jeg finner en billig sal jeg kan bruke frem til jeg får en ny... Kan ikke gå SÅ lenge uten å ri nå som jeg endelig har begynt å ri henne...

Herlighet som jeg skravler... slik er det å være skravlesyk på morraen ;p